Wednesday, September 9, 2009

napa arinie boring tahap gaban ...
tp bersyukur gak kerana Allah beri cuaca yang agak mendng so arinie kita posa dalam keadaan relax sikit...
aku skrang dalam di lema samada nak g ke tidak prog.sek iaitu mjlis berbuka posa kat masjid....( waaaaaaaaaah...poyo nya mcm karang plak aku rs Kalu Nak diikutkn skrang aku rs dah 15 tahun aku x wat karang bahasa melayu hahahaha..poyo kan terkenang la guru-guru yang mgajar BM n Sastera(dalam kelas 2 aku asyik lena je heheheh) .

mmmmmmmmmm boring laaaaa.yela sebenarnya aku nak gak rs blik kg huhuhu msti seronok keadaannya ...dulu masa study kat upm mg best gak tringat masa time nak cari tiket bas @ train...seronooook sgaaat.
skrng aku keje kat kg sendiri so xda la nak merasa balik kg..
td pun kwan aku tnya napa ko nak balik kg(dalam YM)hehehhe msti dia ckp msti biol dian ni
...
k aku dah malas dah

kenapa saya......

Monday, September 7, 2009

Assalammualaikum........

selamat posa....
pejam celik dah 18 ari kita semua umat islam berpuasa nie yang sedih ..
yela mana da bulan yang lain dimana manusia mempunyai ganjaran yang berlipat ganda macam bulan Ramadan nie
oleh itu aku sebagai umat islam menasihat kan diri aku dan kengkwn yang bc mesej nie supaa kita melipatkan ganda usaha kita beribadah kepada Allah S.W.T dengan gigih lg
pesan tok guru buat ibadah seperti esok nak mati ....
Ya Allah Selamatkan lah dari azab kubur dan pelihara aku,ibu bapaku,guru-guru ku,orang yang mgajar kudan umat silam yang terdahulu mahupun yang akan datang mengadapMU daripada azab api neraka....Amiiiin ya Allah.

Friday, August 28, 2009

lg nie best.... untuk kengkwn

SeLaMaT bERPoSaaaaaaaaaaaa

ye selamat posa sebagai umat islam kt diwajibkan berposa hehehehe...bagi org pompuan leh cuti tapi jgn menunjuk plak sesuka hati makan kat luar............hehehehe penah aku dgar kes alkisah bdak pompuan nie 1 ari dia terperiod ( sebenar nya segala ciptaan Allah indah dan terbaik...dan kita sepatutnya mensyukuri nikmat yang telah diberikaan ..Syukran ya Allah...)
k kita smbg blik citer aku td..
k bdak pompuan nie x posa..so dengan selamba dan tnpa rs bersalah dia siap bawa bekal air dengan selamba dalam kelas minum sesuka ati dieeeeer jeeee....so bdak laki tgur dia ckp dia cutiiii.
so alkisah nya jgn la wat perangai cm2 kerana walaupun kita x posa hormatilaaaaaaaaaa mereka yang berposa....
k jumpa lg............

Wednesday, July 29, 2009

Segala Puji Bagi Allah.....

Yang telah menciptakan keindahan alam untuk renungan hamba-hamba-Nya yang mahu mencari ketenangan..... Ya Allah segala puji-pujian bagi Allah yang menegakkan langit dan bumi,Segala pujiaan bagi Allah Mencipta kan segala dengan penuh kesemprnaan Ya Allah Ampuni la hamba-Mu ini...