Sunday, July 5, 2009

cantik tak,cantik tak





k napa aku taruh gmbar keta nie
kebetulan sempena cuti yang x brapa nak cuti ni membuatkan aku mgadap laptop aku n merangkap mgoline kan streamxy aku yang jam disebabkan panah petir yang melanda kawasan ( my b area ni bnyak dosa kot 2 pasal line fon kena sambar.... hehehehe...Astghafirullah hal aziim.... )k smbung blik
smasa ym ngan si kchik dia antar lg terbr kan pas2 aku nk layan video klip lagu jesse mccartney(jm) ni...(hensem abis....)lg dia how do u sleep kot kalu x silap la..
tgah syok tguk video klipny tetiba aku terpandang something yang aku jatuh cinta ( bkan ngan mamat mat saleh Jm ni tapi
tapi keta yang dia ngah guna untuk video klip mngancam abihhh peeerrrrggggggghhhhhhhhhh klasik beb....
memandangkan spesis nie x da kat sini( i meant kat malaysia)so shari suntuk aku mncarinya dala internet
n akhiiiiiir sekali aku jumpa terus wat bacrground laptop aku (kalu x caya nt korang jumpa aku tguk laptop aku tau...)btul x bohong... so dlm rancangan idup aku benda yang aku inginkan dalam hidup aku ialah........... jengjengjeng...
ialah keta ni....model 1970 hime road runner .tapi yang mneydihkan aku ialah keta da kat USA je ....waaaaaaaaaawaaaaaaaaaaaaaaa aku frust .....kalu nak bw masuk sini masalah bsar sgat....
hrg dia murah je tapi nak pikir nak amik dr sana cmna nak g us lg nak cari keta
nak tguk enjin ok ke x( untuk pegetahuan aku x penah naik kapal terbang lg malukan walaupun dalam malaysia..teruk kan ).kalu nak suruh org beli nt kn tpu plak...
kalu dah dapat pun masalah plak nak bw blik nak sewa kapal lg nak kn cukai ngan kerajaan malaysia lg........waaaaaa
punah la harapan ku .tapi aku akan jdkan nya impian kuuuuu...kalu aku kaya mcm paris hilton x pa gak...leh aku bw round malaysia ...
kalu bw blik pun masalah gak sbb sparepart dia kn import ...sedih ...nya,...so ia mnjadi impian sahaja....x salah kan ...

No comments:

Post a Comment